Notice: Undefined index: login in /data/modulweb/includes/config.php on line 90

Notice: Undefined index: userid in /data/modulweb/includes/config.php on line 92

Notice: Undefined index: status in /data/modulweb/includes/config.php on line 93

Notice: Undefined index: login in /data/modulweb/index.php on line 13

Notice: Undefined index: cuser in /data/modulweb/index.php on line 13

Notice: Undefined variable: mwax in /data/modulweb/index.php on line 23

Notice: Undefined offset: -1 in /data/modulweb/index.php on line 43

Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/index.php on line 48

Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/index.php on line 53

Notice: Undefined variable: g in /data/modulweb/index.php on line 58

Notice: Undefined variable: design in /data/modulweb/index.php on line 109

Notice: Undefined index: login in /data/modulweb/includes/config.php on line 90

Notice: Undefined index: userid in /data/modulweb/includes/config.php on line 92

Notice: Undefined index: status in /data/modulweb/includes/config.php on line 93
Fiat126.hu - Szervizkönyv
Fiat126.hu -
Notice: Undefined property: stdClass::$login in /data/modulweb/modules/51.php on line 3
2018. Január 19. Péntek, Sára, Márió napja van.
Notice: Undefined property: stdClass::$login in /data/modulweb/modules/51.php on line 68
 


Notice: Undefined index: login in /data/modulweb/includes/config.php on line 90

Notice: Undefined index: userid in /data/modulweb/includes/config.php on line 92

Notice: Undefined index: status in /data/modulweb/includes/config.php on line 93

Notice: Undefined variable: t in /data/modulweb/modules/5.php on line 33

Notice: Undefined variable: blogmode in /data/modulweb/modules/5.php on line 154

Szervizkönyv




Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 198

Notice: Undefined variable: blogmode in /data/modulweb/modules/5.php on line 216

Notice: Undefined variable: blogmode in /data/modulweb/modules/5.php on line 222

Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 226
Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 103530 Oldalak:  1
Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 251
 2
Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 251
 3
Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 251
 4
Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 251
 5  ...
Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 251
 2067
Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 251
 2068
Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 251
 2069
Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 251
 2070
Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 251
 2071
Notice: Undefined variable: q in /data/modulweb/modules/5.php on line 265
  >>


Notice: Undefined variable: blogmode in /data/modulweb/modules/5.php on line 311

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!



Notice: Undefined variable: vdate in /data/modulweb/modules/5.php on line 316
2017.12.23 06:13:35 (103530.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Köszönöm szépen a segítséget. Akkor indulók is és megtisztítóm a motorteret. Mégegyszer köszönöm szépen.
2017.12.22 19:48:38 (103529.)
Ridingsoul
(Keszthely)
Lakatolás-fényezés témához hozzászólva:
El?bbi szerencsére nagyon-nagyon baráti áron megvolt, ismer?s által. Tény, hogy anno karosszérialakatosnak tanult, de azóta nem dolgozott a szakmában, és az is tény, hogy annyi volt az elvárásom, hogy rakja össze, nézzen ki normálisan (képek közt megnézhetitek). Ez 15e Ft volt, amiben benne volt az anyag (karosszériatömít?, csisz és vágókorongok, alvázvéd?...).
Utóbbiról még nem tudok semmit, január elején megyünk a Mesterhez. Jó szaki, ? is kintre dolgozik általában.
Fényezésre el?készíti, vonóhorgot felrak-beköt, f?fék+munkahengerek csere, meg ami jön.
Nem tudom mi lesz a vége, de nem vagyok megijedve. Fényre azt mondta, régi cimbije csinálja, 25 munkadíj+festék, és korrekt. Nem demoautónak való a fény, de nem is a garázssoron fújja nyitott ajtónál.
Bizakodó vagyok, aztán meglátjuk. A fejleményekr?l úgyis beszámolok :)
2017.12.22 19:40:29 (103528.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.22. 17:34:53


És még ki is gyullad, ha Dömit kérdezed :)
2017.12.22 17:34:53 (103527.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Andrei @ 2017.12.22. 16:50:32


Brigéciolt én sem értem, miért maradt meg az emberekben. Tudom, hogy nem egyformák azok sem, de nagyjából semmit nem ér és még foltosan is szárad.
2017.12.22 16:50:32 (103526.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: tutuvári @ 2017.12.22. 14:47:31


Ezt a brigéciolt el kell felejteni, a benzin harmadannyiba kerül és még jobb is... Amúgy magasnyomású, ahogy Gyula mondja :)
2017.12.22 15:03:21 (103525.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: tutuvári @ 2017.12.22. 14:47:31


Ebben az id?ben a benzinkút magasnyomású mosóját javaslom. Elosztót, generátort, gyertyákat érdemes kitakarni. Ha nem olyan horror, akkor csak törölgesd ki.

Új nívó, végszükség esetén szigszalag tuning.
2017.12.22 14:47:31 (103524.)
tutuvári
(Kovácsvágás)
Sziasztok. Ma Rezs?ke úgy döntött hogy nem t?ri magában a nivópálcát. Viszonylag korán észrevettem, de csupa olaj lett a motortere. Holnapra adott egy kis programot. Érdekl?dni szeretnék, hogy mivel mossam le? Brigéciolra vagy hideg zsíroldóra gondoltam. Meleg vízzel sajnos nem fogom tudni lemosni csak hideg vízzel. Esetleg valakinek valami ötlet tapasztalat? Mit tegyek a nivópálcával, hogy a helyén maradjon? El?re is köszönöm.
2017.12.19 21:21:48 (103523.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Marczin Robert @ 2017.12.19. 00:26:51



Persze értem amit írsz, nagyrészben osztom is a véleményed.

Mikor tanuló lettem az oktatóm az els? napon a "németországba reataurálókról" kezdte az okítást. Ez kb ugyanolyan kamu mint az asztro tv meg a pénzenergia. Ahogy az öreg fogalmazott;" sz?röstök? ezeknek nem d?l be!". :)
Persze hogy külföldre mert referenciát nem tud mutatni, persze hogy sokért mert ? már megszokta a német díjazást és csak egy dolognak örülhetsz: hogy pont van ideje két pagoda meg három porsche között megcsinálni a szakadt ladádat. A legnagyobb szlogen volt már tíz éve is...

Sajnos az hogy a javítás drága azzal nem lehet mit kezdeni. A fényez? sosem fogja nézni hogy most a kocsi 100000-et vagy 10millát ér, mindkett? munka. Mindkett? azonos technológiát kap/kíván, ha ez nem így lenne akkor gáz lenne és akkor jönne a "kett?smérce".
Javítóként egy ideje körbejártam a témát, bementem jópár fényez?höz hogy megtudjam hogy miért van mérföldes külömbség az árakban. Itt egy telifény 300, amott meg 800 ugyanarra a kocsira. És bizony belátva a munkafolyamatokba kiderült hogy miért van ekkora diferencia ami nagyban befolyásolja a végeredményt és a tartósságot. Egy fényezés nem attól lesz szép hogy bambára van polírozva hanem hogy mondjuk három év elteltével is vállalható lesz.

Persze Te megtudtad oldani magadnak, látod benne a hibát és ha jöv?re 'neadjisten rozsdás lesz akkor nem tudsz senkire haragudni.

Senki se higyje hogy felcsaptam az iparosok védelmez?jévé, csak kicsit próbálom mutatni a másikoldalt is. Sajnos vannak rossz "szakemberek", nem is az ? védelmükért írtam hanem hogy azért akad itthon még megbízható iparos aki holnap is ott lesz és ha gond akadt akkor megpróbál segíteni. Egyszer?bb mint a "sz?rkeségben" kergetni egy csaló kóklert.


2017.12.19 00:26:51 (103522.)
Marczin Robert
(MISKOLC)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.12.16. 20:12:56


Sajnos meg kell itt emliteni azokat a "lakatosokat" is, akiket vegul meggyozol arrol, hogy neked ez a lakatolas meger mondjuk 200.000.-et annak ellenre hogy egy Polskirol van szo. O pedig baromi korrektul felrakja a 3-ik sor lemezt a taposora meg a kuszobre, mert ugy sem fogsz nekimenni lakatolas utan flex-szel es vagokoronggal egyinek sem, azt "a par evet meg ugy is kibirja" alapon meg is kaptad sajnos szinte ugyanazt a minoseget szinte :(
Felre ne erts, nem neked szol, s nem rad gondolok, de sajnos sok ilyen szakember is van, sott magat restauratornak nevezo is, aki elkeri a nagyobb penzosszeget ugyan a meloert, de sajnos ontja a szart a keze alol. :( S ezt ugye eleg nehez elore boritekolni, hogy vajon melyik fajta szakira sikerult szert tenned...
S ha mindezt szembeallitod azzal, hogy az emlitett 200-as munkadijbol kb pont megtudod vasarolni a kicsit normalisabb minosegu hobbi eszkozoket amikre szukseged lehet a beavatkozas soran, akkor uigyanilyen "lutri" alapon neki is lehet allni a dolognak azzal a kulonbseggel, hogy az ember a sajatjat igyekszik nem elbaszni s nem szart kesziteni maganak.
Felre ne ertsen senki sem, nem restauralasrol beszelek ilyen esetben. Csak sajnos sokan lakatolasert kernek restauralast megkozelito arakat, s utolag derul csak ki hogy valojaban miert is fizetett az ember, s ez a baj. Valamint az is, hogy Magyarorszagon vagyunk, s nem Amerikaban a berek tekinteteben, mert ha mondjuk mindenki 1.2-1.5 misit keresne havonta meg akar a Takata-ban a gyartosor mellett allva is, akkor talan nem hangzana olyan felelmetesen pl egy ilyen vallalasi ar senkinek sem.
Jo esellyel ha nekem sem 250-300.000.-et mondtak volna fenyezesre egy 100.000.-es erteku hetkoznapi autora, akkor valoszinuleg nem allok neki Puntot "festegetni" a kertben.


Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/modules/5.php on line 369
2017.12.18 20:16:41 (103521.)
Centrikus1
(Budapest)
Hardyból szerintetek milyen márkát érdemes venni ?
2017.12.18 16:28:46 (103520.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.18. 10:12:50


2 éve volt a polcon kb, ha jól emlékszem, de nem 100%
2017.12.18 10:12:50 (103519.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Andrei @ 2017.12.18. 10:06:56


Friss vásárlás volt? Régen azért egy 20-25.000 kilométert azért tudott, csak egy picit trükkösen kellett felrakni, mert a furatok nem voltak maximálisan pontosak.
2017.12.18 10:06:56 (103518.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.17. 19:51:41


Igen, Fiat feliratos kék papíros csomag.
2017.12.18 09:23:43 (103517.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.12.17. 20:51:26


Ez azért így nem igaz. Indexlemeznél és a homlokfal, sárvéd? találkozásánál már púposodik is a rozsdától. :) :) :) :) :)

Előzmény: KeMa @ 2017.12.18. 09:12:55


Ez lehet csak az én tapasztalatom, de az a mezei lakatos, ahol el?kerül, hogy Jaguart, veterán Mercit és hasonlókat lakatolt, az a polskit mind hazavágja.

Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/modules/5.php on line 369
2017.12.18 09:12:55 (103516.)
KeMa
(Budapest)

Előzmény: Gabe @ 2017.12.17. 01:11:51


Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.17. 15:37:24

2,

Ismer?s. Azt hiszem, velem is volt ilyen.

2017.12.17 20:51:26 (103515.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.17. 19:51:41



Azt nem is én lakatoltam. :)
2017.12.17 20:25:15 (103514.)
vazboy
(Budapest, III. ker. Békásmegyer / Nagykovácsi)

Előzmény: Centrikus1 @ 2017.12.15. 19:29:45


Írtam neked üzenetet
2017.12.17 19:51:41 (103513.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Centrikus1 @ 2017.12.17. 17:04:26


Csak erdeklodtem, mert van egy tenyleg szimpatikus uriember, aki zapikat ujit fel, amik egyben nem is neznek ki rosszul, de a lakatolasuk nem igazan uti meg a mercet.

Előzmény: Andrei @ 2017.12.17. 18:07:50


Ez az olasznak tuno vezlanc, kek papircsomiban?

Előzmény: vinczy86 @ 2017.12.17. 16:35:13


Mikor vihetem a bordot? :)
2017.12.17 18:07:50 (103512.)
Andrei
(Ráckeve)
3700 km után ma komolyabb bontásra volt szükség Kriszti kocsijánál:

Az els? f?tengelyszimeringnél (talán) elkezdett jönni az olaj és mindent összekoszolt :(
A kiszerelt, márkátlan, FIAT vezláncos csomagban lév? szimering nem t?nt rossz állapotúnak, de látszott a kopás az élén. Corteco ment a helyére.
Az említett csomagos vezérm?lánc állapota vicces, kb 1.5 centis a lógása. A helyén maradt, nincs egyel?re jobb. Legalább a lánckerekek fogai tökéletesek...
Mentem vele egy 5 km-t, bízom benne, hogy a szereléskor használt olaj került azóta az ékszíjra és a motortér tetejére, nem a hiba áll fenn még mindig :(

Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/modules/5.php on line 369
2017.12.17 17:04:26 (103511.)
Centrikus1
(Budapest)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.17. 15:37:24


Nem,csak kintre újított fel veteránokat profi szinten,de a zapi szerinte gyárilag sem volt sokkal jobb így hát félvállról vette.....
2017.12.17 16:35:13 (103510.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Gabe @ 2017.12.17. 01:11:51



Persze, nem mindenki szent. Egy csomó ilyen történetet hallottam ahol a kocsi csúnyán el lett b@szva de viszont egy emberr?l sem szóltak a hírek aki mondjuk otthagyta és addig nem hozta el még ki nem volt javítva.
Megint csak magamat tudom ismételni, inkább egy hivatalos szervíz/cég ahol kiszámlázzák a munkát és mint egy garanciát/szavatosságot lehet utána lobogtatni. Én is szereltettem "fekete" m?helyekben ahol volt hogy megszívtam de bekellett nyelnem mert egy szalvétát sem kaptam a javításról és így bizonyítani sem tudtam hogy akár jártam is ott.

Sok embert?l nem is várható el hogy tudja egy nyers és javított bódén mit is kell nézni de azért egy odavert "bocskorfolt" üvölt messzir?l.

Én úgy kezelem az ilyen nagy javításokat hogy ha én fényeztetem akkor jár a számla mellé 3év garancia de csak akkor ha évente látom a kocsit. Ilyenkor kipucoljuk a vízkifolyókat és frissítjük az üregvédelmet és esetleg ha látszik valahol mechanikai sérülés a fenéklemezen akkor azt kezeljük. Eddig egy fószer volt annyira lelkes hogy nyaranta elhozza a kocsiját egy ilyen ingyenes átnézésre, a többi 99% szarik bele. A tartóssághoz megint csak kell egy jó tulaj.

2017.12.17 15:37:24 (103509.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Centrikus1 @ 2017.12.17. 07:57:07


Markara specializalodott ember csinalta?

Előzmény: Gabe @ 2017.12.17. 01:11:51


Ez a kedvenc kategoriaju lakatosom. :) Tipikusan az az alfaj, ahova soha nem vinnem a kocsimat. Innen a klubbol is tobben ittak meg ilyennek a levet.

Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/modules/5.php on line 369
2017.12.17 07:57:07 (103508.)
Centrikus1
(Budapest)

Előzmény: Gabe @ 2017.12.17. 01:11:51


Ugyan így jártam a zaporozsecemmel.......
2017.12.17 01:11:51 (103507.)
Gabe
(Székesfehérvár)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.12.16. 20:32:03


Ehhez azért hozzátenném, hogy nem minden lakatos áll hozzá így, sajnos. Amikor én csináltattam az autót, olyan embert sikerült találni akihez németországból is hordanak veteránokat. A polskit mégis szarul csinálta meg, pedig többször mondtam neki, hogy nem érdekel mibe kerül, jó legyen.
2017.12.16 21:25:53 (103506.)
Andrei
(Ráckeve)
Végre értelmes vita alakult ki, jó rég volt itt ilyen :)
2017.12.16 20:55:41 (103505.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.12.16. 20:48:31


Igazán szörny? az volt, hogy azt a sárvéd?t el?ször sokkal egyszer?bb lett volna így felrakni, mint utána újra felrakni ugyanígy.

Jó, de csak egy kevéssé felkapott városban, egy kicsi panel ára. :)
2017.12.16 20:48:31 (103504.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.16. 20:40:24




Volt benne óra b?ven de jó esetben nem csak egy m?szakit fog "tudni" a javítás. De pont Te láttad a legjobban hogy egy sárvéd?t fel lehet így is meg úgy is rakni.
És tényleg olyan embert kell keresni aki nem seggel áll a típushoz és nem az adott típus értékét nézi.
Nekem a Te bordó kocsid ugyanolyan fontos volt mint a legtöbb megrendelést hozó ügyfelem saját kocsija. Kb a két dolog között egy lakás ára van de mindketten ugyanazt akartátok.
2017.12.16 20:40:24 (103503.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.12.16. 20:32:03


Ezért lenne korrekt munkaórákat számolni, de akkor lehet senki nem lakatoltatna Polskit, mert olyan számok jönnének ki. Lásd a bordó sztorija, amibe belement egy semminek t?n? feladatba egy valag munkaóra.
2017.12.16 20:32:42 (103502.)
Barnapolski
(Hajdúböszörmény)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.12.16. 20:26:13


Nagyobb lehet nincs, de közel akkorák vagyunk egy páran :D
A barnám nekem is 7 számjegy?be van, és talán megéri a negyedét, harmadát.
2017.12.16 20:32:03 (103501.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.16. 20:25:38



Még annyit azért hozzátennék hogy a min?ségben az ügyfél elvárja hogy egy porsche-hoz méltó lakatolást kapjon de viszont polskihoz mért áron.
Ha megforditod ugye hogy nem is hangzik olyan jól?
Ezért egy korrekt lakatos nem az emblémát nézi hanem az adott munkára koncentrál és mindkét esetben a maximumot nyújtja mert a polskis is ugyan azt a min?séget érdemli mert ugyanazt a pénzt adja. De ehez kell egy korrekt ügyfél is.
2017.12.16 20:26:13 (103500.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Barnapolski @ 2017.12.16. 20:16:35



Kinek mi az értékesebb... Én férfiasan bevallom hogy számomra a legértékesebb a koszlott polskim. Valószin? hogy egy értelmetlen nagy összeget fogok rákölteni de nekem ez a lövésem. Van itt nálam nagyobb "hülye" is... ;)

2017.12.16 20:25:38 (103499.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Barnapolski @ 2017.12.16. 20:16:35


Igazából minden azon d?l el, hogy mi a viszonyod a kocsidhoz.

Ha elvonatkoztatunk a kispolszkiságtól, csak az adott példányt nézzük, akkor nekem is a kéket kik kellett volna dobnom, sokkal jobb eredmény születhetett volna, ha veszek egy jó alapot. De nekem az els? kocsim volt, ragaszkodtam hozzá és inkább a racionalitást mell?z? megoldást választottam. De itt akár KG-t, Dömit is mondhattam volna.

Feltehet?en a tök értéktelen Suzukimat is megcsináltatnám, ha hasonló helyzetbe kerülnék és inkább nem ennék, de megvenném rá a teli oldalkeret és a gyári elemeket, hogy a lehet? legjobb legyen.
2017.12.16 20:16:35 (103498.)
Barnapolski
(Hajdúböszörmény)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.12.16. 20:12:56


Like. :)
Ja nem a facebookon vagyunk. :)

Teljesen jól írtad, érthet? volt a dolog.
És én is ezt tapasztalom, amiket írtál.
Csak olyan autóra költenek, aminek van komolyabb értéke is. Vagy a gazdája többnek látja mint ami valójában.
Pl. Ticóra rákölteni a m?szaki miatt 2 autó árát. Beteg dolog. De most van egy "ÚJ" autója :)

[small][i]Barnapolski szerkesztette 2017.12.16 21:19:17-kor.[/i][/small]
2017.12.16 20:12:56 (103497.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Barnapolski @ 2017.12.16. 19:47:46



Nem! :)

Kicsit félreértettétek. Csak arra próbálta reflektálni hogy "egy lakatos sem hajlandó elvállalni". Próbáltam a másik oldalról vázolni a miértjét. Az egy dolog hogy otthon csinálgatod a saját autóidat, persze jogod van hozzá. Joga van az Andrei-nek is hogy maga cserélje le a küszöbjeit, drukkolok neki is hogy sikerüljön és hogy elégedett legyen az eredménnyel, s?t ha kérdése van szívesen segítek ha tudok.
Csak vázolni akartam a mai kórképet; nagy tervekkel indulnak el a lakatoshoz de amint a számok el?jönnek az igények úgy hagynak alább.



Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/modules/5.php on line 369
2017.12.16 20:10:44 (103496.)
Centrikus1
(Budapest)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.16. 20:06:43


Lehet. Én arra gondoltam,hogy még volt a gyárban aztán el kellett használni.
2017.12.16 20:06:43 (103495.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Centrikus1 @ 2017.12.16. 19:51:33


79-ben már nagyon nem az volt. Elég gyakori volt garanciában az óracsere, nem kizárt, hogy akkor kapott egy régebbit.

Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/modules/5.php on line 369
2017.12.16 19:51:33 (103494.)
Centrikus1
(Budapest)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.16. 19:33:29


Nekem még 130 as jutott.
2017.12.16 19:47:46 (103493.)
Barnapolski
(Hajdúböszörmény)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.12.16. 15:46:37


Meg ugye hozzám is szólt. :)
Amúgy tökéletesen egyetértek azzal amit írtál.
2017.12.16 19:33:29 (103492.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: Centrikus1 @ 2017.12.16. 19:24:12


1978.

Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/modules/5.php on line 369
2017.12.16 19:24:12 (103491.)
Centrikus1
(Budapest)
Tudja valaki,hogy mikor volt váltás a 130 as ról 140 es km órára ?
2017.12.16 19:21:03 (103490.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: 5Gabor5 @ 2017.12.16. 19:12:45


Gyári kispolszki övben tudok segíteni. Írtam privátban üzenetet.

Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/modules/5.php on line 369
2017.12.16 19:12:45 (103489.)
5Gabor5
(Velence)

Előzmény: Obrotka Gyula @ 2017.12.16. 09:08:49


Akkor kérdésem felétek, ki tud segíteni gyári automata öv ügyben?

Notice: Trying to get property of non-object in /data/modulweb/modules/5.php on line 369
2017.12.16 16:30:40 (103488.)
Centrikus1
(Budapest)
Érdekes olvasmány.....
http://magazynauto.interia.pl/rozrywka/motor-z-przeszlosci/news-polski-fiat-126p-650-test-motoru,nId,2288602
2017.12.16 15:46:37 (103487.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Andrei @ 2017.12.16. 12:44:02



Részben hozzád (is) szólt de valóban elkalandoztam. :)

Ami elgondolkodtató hogy egy '79-es kocsit megéri szépen és biztonságosra visszajavítani viszont egy fiatalabb úgymond értéktelenebb használós kocsit meg nem. Persze mindenkinek szívejoga úgy csinálni ahogy szeretné csak senki se feledje hogy felel?séggel van az elvégzett munkájára. Én a "szakszer?" alatt a biztonságosat is értem. Én azért magamat is féltem annyira mint a mátkát... ;)

Amúgy a '79-es kocsidon látszik a min?ség, szép kisautó!
2017.12.16 13:55:58 (103486.)
dexter
(bekescsaba)

Előzmény: Hári Antal @ 2017.12.15. 21:15:27


kezipumpa a szuro elott?
filleres tetel:
https://www.ebay.com/itm/1-4-Premium-Primer-Bulb-Marine-Boat-Fuel-Line-Hand-Primer-Bulb-Ball-Pump-8mm-/231630575519
itthon is talalsz egy csomo helyen , de alibabarol is rendeltem mar . jok.
2017.12.16 12:44:02 (103485.)
Andrei
(Ráckeve)

Előzmény: vinczy86 @ 2017.12.16. 12:26:55


Szerintem ezt nem nekem akartad címezni, nyugi, az 1979-esemet nem én lakatoltam és nem a garázsban fényeztem :)
De a használós csúnya autót meg tudom magam is csinálni és meg is fogom.
Aki meg úgy megy oda, hogy jóleszazúgy, csak olcsó legyen, az inkább járjon busszal. Ebben egyetértünk.
2017.12.16 12:26:55 (103484.)
vinczy86
(Kosd)

Előzmény: Andrei @ 2017.12.15. 19:08:32



Ha egy kicsit jobban körbejárod a témát akkor belátod hogy az ilyen felújítások 90%-át maga a megrendel? baltázza el. Az emberek nagyrésze az olcsóbb és gyorsabb (várhatóan rosszabb min?ség?)" javítókat"keresi mert persze "miért fizessek ki egy százezres kocsi lakatolására 300-at?"
Ameddig az ügyfél azon remeg hogy vajon megkapja e a javító Bárdis kedvezményét addig nem fognak szép és JÓ kocsik épülni. Ameddig az ár lesz a mérvadó és nem a min?ség addig nincs mir?l beszélni. Majd ha a megrendel? eltudja dönteni hogy spórolni vagy biztonságban autózni szeretne akkor helyrebillen minden.
Hidd el hogy mi (hivatalos javítók) sosem zavaruk el senkit aki megtisztel a bizalmával és megkeres minket de ha nem egy célon dolgozunk akkor nem együtt indulunk neki.
Az összes kétkez? szakma itthon is hiányszakma, lassan elfogyunk mint a dinoszauruszok és igen, baromi kevesen vagyunk. Annyi munka van hogy sajnos szelektálni kell és aki nem a min?séget keresi hanem hogy min mennyit tud spórolni annak nem tudunk segíteni.
Ez sajnos ilyen patt helyzet, mindenki tartja valamire a tudását és ez persze a munkadíjában is jelentkezik. Nem olcsó egy szakszer? javítás, de ha normális és hivatalos javítót választasz az hosszútávon meghálálja a plussz költségeket.
Sajnos az otthon "elkövetett" ekecselések miatt ítélik meg a mai javítóipart úgy ahogy. Attól hogy egy pék vesz egy co2 hegeszt?t attól még pék marad és csak egy gépe van egy tanult lakatos többéves tapasztalatával szemben.

Pl nálam is van várólista, nem darálom ki ezerrel a melókat, inkább alaposabban dolgozok és így tudok hozzátenni egy pici plusszt amit?l keresnek. Van varakozás de nem évek és hidd/hiddjétek el az mindegy hogy Porsche vagy Polski, ha a tulaj és a mester egy nyelvet beszél akkor elindul a dolog. Persze ehez kell az is hogy a Polskidat ne úgy nézd hogy "ez csak egy polski". ;)





2017.12.16 09:08:49 (103483.)
Obrotka Gyula
(Budapest és Dunakanyar)

Előzmény: 5Gabor5 @ 2017.12.15. 21:02:25


Ha gyári övet raksz be, akkor 100 százalék, hogy elfér.

Előzmény: Hári Antal @ 2017.12.15. 21:15:27


Kézi m?ködtetés? pumpát rakjál a szívó ágba, mint a franciák. Fecskend?vel szoktam adni neki közvetlenül a karbiba és úgy nem kell nyektetni, hamar felkapja az ac a benzint.
2017.12.15 21:15:27 (103482.)
Hári Antal
(Kecskemét)
Olyan kérdésem lenne hogy nem s?rün használom mostanában a polskit 1 héten 1x vagy 2 héten egyszer és elpárolog az üzemanyag felkell szivnom hogy az els? indításnál ne keljen széttekertetni. Rakott már be valaki visszacsapó szelepet, vagy használ valaki elektromos act? Vagy bármilyen megoldás érdekel ja és az ac fél éves.
2017.12.15 21:04:30 (103481.)
Barnapolski
(Hajdúböszörmény)

Előzmény: 5Gabor5 @ 2017.12.15. 21:03:10


Enyémbe barna öv van. Renault 11 b?l.
Tökéletesen passzolt a pók gyári helyére

Notice: Undefined index: login in /data/modulweb/includes/config.php on line 90

Notice: Undefined index: userid in /data/modulweb/includes/config.php on line 92

Notice: Undefined index: status in /data/modulweb/includes/config.php on line 93

Notice: Undefined index: login in /data/modulweb/includes/config.php on line 90

Notice: Undefined index: userid in /data/modulweb/includes/config.php on line 92

Notice: Undefined index: status in /data/modulweb/includes/config.php on line 93

Fórum


Notice: Undefined variable: e in /data/modulweb/modules/1.php on line 11

Notice: Undefined variable: e in /data/modulweb/modules/1.php on line 39

Notice: Undefined variable: e in /data/modulweb/modules/1.php on line 59

Notice: Undefined variable: e in /data/modulweb/modules/1.php on line 79

Notice: Undefined variable: e in /data/modulweb/modules/1.php on line 105

Partnereink



 

Közelgő találkozók

Képek


  • Gedeon121
  • Hirdetés
    Hirdetés
  • Hirdetés
    Hirdetés
  • Hirdetés
    Hirdetés
  • folytatódik
    baz

Notice: Undefined variable: e in /data/modulweb/modules/1.php on line 11

Notice: Undefined variable: e in /data/modulweb/modules/1.php on line 39

Notice: Undefined variable: e in /data/modulweb/modules/1.php on line 59

Notice: Undefined variable: e in /data/modulweb/modules/1.php on line 79

Notice: Undefined variable: e in /data/modulweb/modules/1.php on line 105

Hirdetés